diumenge, 5 de novembre del 2017

4/11/2017 Ruta zona del Padró i el Sobirà

En primer lloc dir que aquesta rut li dediquem a en Ramon Matarrodona perquè ahir va ser avi per tercera vegada. Enhorabona i Salut!!

Ahir els Bikers Diumenges vàrem fer una ruta btt per les magnífiques muntanyes de la zona de Santa Coloma de Farners. Tot i que els dies anteriors vam arribar a tenir dubtes de si havíem de cancel.lar la sortida degut a la previsió de pluja i tempestes segons els parts meteorològics, finalment la vam tirar endavant i podem estar tots d'acord en que va ser unes de les rutes fora terme que recordarem durant molt de temps tant per l'indret i increïbles paisatges de tardor com pel gran ambient de companyerisme. Per la terrible situació que està passant el nostre poble i perquè tots plegats necessitàvem aquests moments distesos que ens ajuden a desconnectar de tot plegat.
Pel que fa a la sortida, aquesta vegada ens vam aplegar 18 Bikers que guiats per en Jordi Taberner vam poder gaudir de següent recorregut:
Sortida de Can Gabatxó- can Rupitell- can -Mola(Torre- monestir budista)- El Viader(casa meva)- can Patrinxo- camí travesser- El Rossell i La Fradera (monestirs budistes)- pujada a l'Ermita del Padró- Casanova- torre de la MAT(983mts)- el Parral- pou de glaç- el Sobirà-el pi negre- L'Espinau- coll de Llumaneres i baixada fins a can Muxach i can Gabatxó.

Clica la imatge per a veure el recorregut .